Pazar, Nisan 08, 2007

herşey birdenbire oldu....

evet lupi, aslında bir yanım psikolojimi düzeltmek için teste bakmak istiyordu, çünkü kendimi şartlandırdığımı bu yüzden midemin bulandığını düşünüyordum, olmadığını görünce bir sorun kalmayacaktı( bu arada teyzene de hep diyordum psikolojik olarak midem bulanıyor diye) ama diğer yanım çift çizgi çıksın nooolur diye içten içe yalvarıyordu.aslında biz daha yeni bebek kararı almıştık ve hemen olması için neden bu kadar şartlanmış ya da umutlanmıştım bilmiyorum. neyse ben testi yaptım ve beklerken elimdeki çöpleri falan atıyorum, oyalanıyorum nasıl olsa hüsrana uğrayacağımı biliyorum çünkü. aman tanrım 2. çizgi. inanamıyorum ve testin prospektüsünü tekrar okuyorum, 2 çizgi mi hamile yoksa tek çizgi mi. yoo doğru ama nasıl olur. zıplasam mı napsam, hep tuvalette kalamam.dışarı çık ve birşey yap. bu testlere güven olmaz hastaneye gitmelisin. aman tanrım, elin ayağın birbirine dolanması böyle birşeymiş. dışarı çıktım ve didem'i buldum, 4 aylık bebeği var, kenara çektim ve hiçbirşey demeden testi gösterdim. başladı zıplamaya. ben hala gördüklerime inanamıyorum ve birinin onayını bekliyorum. dur dedim kimseye söyleme ben hemen kan testine gidiyorum. bu arada söylediği şey de çok hoş; senin çişin di mi? bu kız beni öldürecek.neyse ben hemen odaya doğru gittim ve kad'ı yanıma çektim. hemen hastaneye gitmemiz lazım kad, test çift çizgi çıktı. kızcağız afalladı tabi. benim araba da yok sahada. hemen turnadan anahtarını istedim ve hastaneyi duyunca hemen anladı tabi bizim çakal.
-kad nereye gidelim?
-yakında nisa var oraya gidelim
-hemen verirler mi?
-bakalım soralım bir
-benim hemen öğrenmem lazım çatlarım ama
-dur sakin ol hayatım, sabret
nisa 1,5 saat dedi, tabi ben hemen başka yere gideli çok uzun dedim. hemen öğrenmeliyim ki pıtırcık ve tadeşime anlatabilmeliyim. sü'yü aradık biruni'nin numarasını aldık arayıp sorduk ki yarın veririz diyor. ohooooooo çıldırmış bunlar. istikamet international hospital. onlar da en az 1 saat diyor ve artık elimiz mahkum kanı veriyoruz. şantiyeye dönüyoruz, sonuç çıkınca arayacaklar. beklemek ne kötü şey...zaman geçmiyor.dayanamadım aradım ama sonuç yok. sonra telefon çaldı,
-fatma hanım mı?
-evet buyrun
-sonuçlarınız çıktı ama tamamı değil
-nasıl yani?
-siz hamilesiniz biliyorsunuz değil mi?
-yooo
-şimdi ne kadarlık hamile olduğunuzun sonucu gelecek hayırlı olsun, birazdan çıkar
tşk, tşk, tşk tanrım. napsam şimdi ben yahu. arkadaşlar ben gideyim de kocamla paylaşayım artık bunu. yihhuuu
emreyi arıyorum ve aşkım biraz yanına geliyorum 10 dakikanı bana ayır olur mu diyorum. tamam diyor sosyal tesislerin oraya gelirsin. iyi misin? öyle endişeli ki boncuğum hastayım diye...
önce hastaneye gidiyorum testin kalanını almak için. yine biraz bekletiyorlar ve sonuç 6-7 haftalık. emrenin yanına nasıl gittim, hangi yoldan gittim hatırlamıyorum. tesislerin otoparkında garibim beni bekliyor. deniz kenarı, hafif puslu bir hava. aşkım iyi misin noldu canım? gözlerine birkaç saniyelik bir bakış ve BEN HAMİLEYİM. idrak edemiyor. şaşkınlık , sevinç, bir tuhaf. bana sarılacak sarılamıyor ortalık yerde. arabaya biniyoruz. anlatıyorum. eli ayağı buz gibi. ellerimi tutup duruyor. önce figeni arıyoruz. o aramak istiyor;
-naber pi
-iyi enüş senden
-bizden de iyi ablanla floryadayız
-niye bu saatte ablamın yanında ne işi var?
-var işte, biz üçümüz eve gidiyoruz
-nasıl yani kiminle?
-üçümüz işte
-ciyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
milli eğitimi de haberdar eden teyzen koşarak aşağı iniyor ve çılgın gibi, inanamıyor. çok güzel herşey çokk.ardından annaneni arıyorum ve klasik başı ağrıyor. aman da aman başı mı ağrırmış benim annemin. annane olunca geçer diyorum artık geçer. ne diyorsun sen ciddi misin? evet. aynı tepkiler şaşkınlık sevinç bir tuhaf oluyor. babam nerede, çarşıda ben söylerim ona diyor. hayııır. ben babama kendim söylerim deli misin sen. mumuyta naber artık sen dede mumuyta oluyorsun. sessizlik...işte böyle.kimse inanamadı sana lupi, ama çok sevindiler emin ol. hele babannen ne sevindibir bilsen. kadıncağız ne yapacağını şaşırdı. çünkü endometriyumu ona anlatmıştım ve bebeğimiz olamayacak diye çok korkmuştu.meğer hemencik olmuşsun lupişim.

Hiç yorum yok: