Çarşamba, Ağustos 19, 2009

o ki...






çok güzel bir düğündü. gerçi bizden az kişi katılmıştı ama olsun. o ki özlem'i gördüm ya en önemlisi buydu. çok özlemişim gerçekten de. birkaç günü birlikte geçirebilmeyi çok isterdim, ama eylülde geleceklermiş, artık o zamana kaldı. 2003'te evde kaldığım ve çok bunaldığım zamanlardı. samsun'a gittik kalmaya birkaç günlüğüne. o zaman keşfettik birbirimizi :)) çoook eğlenmiştik birlikte. annemlerle 51 oynuyorduk, sonra kendimizi sokağa atıyorduk (sebeplerimiz vardı :)) gülmekten bitkin düşüyorduk sabaha kadar. sonradan figen ve damla da gelmişti ama bizi hiç anlamamışlardı, espriler onlara o kadar da komik gelmemişti. salaklar!!!
o ki'yi o zaman tanıma fırsatım olmuştu, kuzeniz halbuki, ne kadar da geç kalmışız! özlem'i en iyi anlatacak kelimeler samimiyet ve içtenlik. seni sevdiğini ya da sevmediğini anlarsın. çok da muhabbettir. kafalarımız uyuşur. o yüzden de birlikte çoook eğleniriz. bunları okumasan da -ki okuyacağını biliyorum- zaten hakkında neler düşündüğümü biliyorsun sevgili kuzen. gelmeni dört gözle bekliyorum. bu arada kızımın da hemen kanı kaynadı teyzesine, kendini nasıl da bıraktı omuzuna...
hamiş: bora'yı da yakından tanıma fırsatı bulursak hiç fena olmaz. gerçi özlem'in hayatını geçireceği kişi nasıl olabilir ki...

Hiç yorum yok: