Cuma, Kasım 13, 2009

ayağımız sıcacııık



hep onu giymek istiyorsun (ama mümkün değil maalesef) çoraplarını her çıkarışta da;

-ayaklayım sıcacık olmuuş...



akşam yemek yapıyorsun görkem'e, aynı zamanda da anlatıyorsun (zilli kuzu);

-çooba yaptım sanaa, üstüne domates sıkıyoyuum, soğan sıkıyoyuum, pilav yaptıım. mısıya limon sıkıcamm. üstüne dökme!


elinde alışveriş arabası;

-paydon! alışveyiş yapıcam. tuyum alıcam, kaşay alıcam.

-anne kuşlu pijalarımı giydir, uyuycaam, luliyi açııın!!!



bir gayret yemek yapıyorum, herkes aç, sen eteğime yapışmış halde;

-yemek yapma anne, oyun oynayalım, kucağına gelicem, seviş benimle!!!



sonuncu çok fena. akşam masada görkem ve seninle yemek yiyoruz. hararetle görkem'e birşey anlatıyorsun, adi görkem duymazlıktan geliyor;

-tamam annecim öyle yaptın

-ben görkem'e söyledim!!! (yani sanane, sen karışma)

-:)))

-gülme yaaa, gülme gülme!!! (gurur yaptı hanım)

2 yorum:

duygu dedi ki...

dayanamayıp yiyicem heralde...


bu arada sana mail göndermek istedim ama bloğunda mail adresini göremedim...

biz ne zaman biraraya gelicez yahu? yada biz biraraya gelsek mi?

acele cevap... :)
cakirdyg@gmail.com

duygu dedi ki...

mimledim seni fıstık...