Pazartesi, Kasım 09, 2009

bu oyuncaklar ne yapıyor?


diye sordum kuzuya;
-saklambaç oynuyorlar
-yemek yiyorlar
hepsi özenle diziliyor ve mutlaka;
-anne yaptığıma bakar mısın?


moyuk dedesini çoook sever, ama ben varsam herşey değişir, hahhahhahhah
hafta sonu kim sorduysa beni özledin mi diye, hayıy, özlemedim, ben fatoş'u özledim!
ve bütün hafta sonu yapışık ikiz şeklinde, arkamda gezen bir cüce, seni çok özledim, seni çok seviyorum, kucağına al, kollarımı bacaklarımı öpme, saçlarımı sevme fasıllarıyla geçti.
başka birşeyle ilgilendiğimde yeni bir taktik bile bulunmuştu;
-anne uykum geedi, çiçekli yastığıma biylikte yatalım, koynunda uyuycam
ben yer miyim, yatınca iş hemen oyuna dönüyor, ısır beni, mıncıkla, sev beni anne. yerim yerim..


-eylül elma ister misin?
-hayıy, pastalı elma istiyoyuum

1 yorum:

duygu dedi ki...

çok şeker yaa maşallah. ama herkesi kukla etmiş kendine...
yakışşıırrrr....