Pazartesi, Haziran 07, 2010

ve nihayet yükler...

9 yorum:

fatmagül dedi ki...

ya kıyamam bu koltuk azcık geriye yatsın yaaaa...;)

dilo dedi ki...

Ay yerim kuzucuğumu ne kadar tatlııı(maşallah).
Ben de bu günleri görebilecekmiyim acep?
cevap: hiç sanmam uğur böcüğü araba da değil uyumak duramıyo bile.

dilo dedi ki...

Bir yazım yanlışı yapmışım yorumumda "da" ayrı yazılmayack orda.Pardon:)

fatoş dedi ki...

şeymaaa baksanaaa...

Şeyma dedi ki...

eee ne oldum diil ne olcam demeli hayatta:) canım benim "da" yı ayrı yazsan da aceleden bitişik yazsan da(da lara dikkat:)) biz anlıyoruz ne demek istediğini:)

fatoş dedi ki...

pişşt amacımızdan şaşmayalım lütfen. kızııım kuzuma yorum yapmamışsınnnn

Şeyma dedi ki...

kuzunun videosunu izleyemiyorum:(
yasak malumunuz:(
eve gidince inşş:)
ama alttaki pasta süper görünüyo..dogum günüme "de" sayılı günler varkene bu görüntüler hoş olmadı:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

ahhh yazık yaa kuzunun haline bak yahu bu koltukların rahat olması gerekmiyormu :))

Şeyma dedi ki...

:))yeni izledim videoyuu:)))) ve kendimi gördüm..ben de serviste aynen bu şekilde uyuyorum:)kafam düşe düşe..kuş gibi:)