Pazartesi, Eylül 20, 2010

ejderha dövmeli kız

ah çok heyecanlandım. iki gündür ev temizleyen yorgun beni benden aldı bu haber. okumayı bırakamayıp gece 2:30'lara kadar rekor kırmama sebep kitabın filmi gelmiiiiş. öyle sürükleyici, öyle heyecanlı, öyle elden bırakılmazdı ki! tuvalete bile beraber gittik kendisiyle. bittiği gün atladım serinin diğer kitabı olan ateşle oynayan kızı almaya. şimdi elimde ama taşınma dertlerimizden fazla zaman ayıramadım. aklım kalmıyor da değil. diğer kitabı almaya giderken bizim maymuna;
-annecik şimdi kitabevine gidicez, ben kendime bir kitap alıcam.
-ne kitabı?
- dövmeli kız (ismi aklıma gelmediğinden salladım)
-ama senin zaten ejderha dövmeli kız kitabın var yaaa
yani bu çocuk milleti bu kadar mı duyar etrafındakileri!!! dikkatli olmak lazım, çocuğun kulağı var!
fragman için tık!
not: ş. ilgilisine selam olsun, iyi ki tavsiye etmiş :)

bu arada şuna yürekten inanıyorum;
kadınlar bu dünyaya zulüm çekmeye gelmiş!
ileride okuduğumda bu hafta temizlikte neler çektiğimi hatırlatması açısından...

8 yorum:

Şeyma dedi ki...

:))rica ederiiimm..ben o kitabı okurkennn demiştim bundan cok guzel film olur.kurgusu guzel diye..gitcem sinemasına da inş:)) begendiğine sevindimm...sonraki kitap tavsiyem açlık oyunlarııı:) ona da bayılacaksın:D

dilo dedi ki...

E madem herkesler beğenmiş bende okim madem.Elime mi yapışacak?Ya da direk filmine gidim:)
Açlık oyunları benim de tavsiyemdir lakin sadece sürükleyicilik ve kurgusu açısından.Devamı olan Ateşi Yakalamak sıkıcı idi ama serinin son kitabı Alaycı Kuş müthişmiş....
Dipnot:kadınlar bu dünyaya zulüm çekmeye gelmiş!(bence de)

dilo dedi ki...

Ay zuzuya da maşallah diyorum.Ben bile bi kerede Ejderha Dövmeli Kız diyemiyorum:)Yerim onun ağzını.

fatoş dedi ki...

ah manyaklar, bir buluşamadık ki şöyle kültürlü, bol kitaplı muhabbetler yapalım. hahhahhah

Şeyma dedi ki...

:)) okuduğumuz kitaplar da bize bişey katsa yanmıycaam:)) sadece sürüklen sürüklen dur.. wc de,serviste, uyurken hep aklında ve yanında olsun:)ayrıca açlık oyunlarının 2.kitabını da begendim,hemen bitti,tavsiyemdir..
P.s:inş en kısa zamanda görüşürüz..işten sonra eve gitmeyip 2 saat oyalansan görüşebilirz aslında.dilekle bu hafta içi görüşecez şeker..

Burcu Çalışkan dedi ki...

30 sayfasını falan okuyum daha kitabın havasına giremediğimden 1 haftadır başucumda beklemekte kendisi en iyi bir ele alayım yine onu ben :))

fatoş dedi ki...

başlarda ben de çok sıkılmıştım. sonra acayip açılıyor, sabret burcu!

dilo dedi ki...

Ne zaman güncellenecek bu site?Tama biliyorum taşınıyosun falan ama ben kuzunun etkinliklerini merak ediyorum banane...