Çarşamba, Aralık 22, 2010

anaokulu arayışı BÖLÜM 1

Anaokulu arayışlarına girmiş bulunuyorum! dün akşam iş çıkışı eylemlerime başladım. ismi lazım değil m.k. anaokulu, internet sitesi albenili, ilk görüşte güzel, kurucusu hanım da çok hoş biri. muhabbet güzel, aldığım yanıtlar tatmin edici, kadından aldığım elektrik de iyi. yalnız girdiğim andan eve gidene kadar burnuma dolan bir yemek kokusu ki gayet rahatsız edici. hadi bunu sonra düşünürüz gerisine bakalım diyorum içimden. yukarı çıkınca odaların gayet küçük olduklarını görüyorum ve biraz sevimsiz geliyor. okulu gezdiren öğretmen takmış eğitime. bizde az oyun var, çok eğitim var bla bla bla. iyi de 3 yaşındaki çocuğun oyuna ihtiyacı var en çok, arkadaşa, eğlenceye. zaten oynarken öğrenir ne var ne yok. keşke sokaklarda büyüyebilse size getirir miydim ben kuzumu. itiraza yeltenmiyorum bile, onlar öğretmen, sen ne biliyorsun ki.
 Herşey bir anlık hayatta, verdiğimiz kararlarda.  gördüğüm şey kararımı o anda vermemi sağladı. çocuk servis pencesindeki bardağa uzandı, o senin bardağın değil dendi. harika, çok iyi. bu sırada konuşuyoruz. mutfakla ilgilenen kadın bardağı lavaboya döküp çocuğa aynı bardakta su koymak suretiyle benimle konuşmaya devam. e hadi gitme vaktidir dedim anında! üstelik çocuk grip gibi. olmasa da farketmezdi ya neyse.
 çizdim üstünü
denetimlerim devam edecek, korkun benden beylikdüzü anaokulları, hahhahhah

16 yorum:

Karmakarısık dedi ki...

Hadi göreyim seni..Beni bir dertten kurtar. İnce eleyip sık dokuyan senin gibi bir anne yok ... Hadi aplaa...beni de kurtar...

fatoş dedi ki...

ver gazı ver...

pinomino dedi ki...

çok eğitim az oyun?? arkamıza bakmadan kaçıyoruz o yerden:D
anaokullarında süse püse fazla bakmayın.. en önemlisi sevgi dolu ilgili bir ortam.. yeri geldiğinde mahalledeki bir anaokulu markalaşmış pek çok yerden daha iyi olabiliyor..
gezmeye devam:D
kolay gelsin!!
sevgiler:D

enne dedi ki...

Oyun grubu bulabilirsen, ona götür derim. Mesela Salı, Perşembe 1,2 - 2 saat gitse yeter, çünkü evde zaten bakıcı olacak değil mi?

Zaten 5 yaşından itibaren her gün okula gidecek, erkenden başlatarak evin tadını çıkarmasını engelleme, tecrübeli anne konuşuyor:) Sen zaten kızınla okulda yapılabilecek tüm aktiviteyi yapıyorsun, sadece arkadaşlarıyla oynamak için gitsin derim ben.

Bilahare yüz yüze de konuşalım olur mu? Çok öpüyorum.

BALLI LOKMAM dedi ki...

enne'ye katılıyorum hatta biyerde okumuştum hiç tavsiye etmiyordu kreş gibi yerleri. Vaktinde önce sıkılacak çocuk

HaNdE... dedi ki...

kşke yakın olsan..anında gel deim bizimkine...anında! :(

fatoş dedi ki...

pinocuğum, tecrübelerini dikkate alacağımdan emin ol.
meraklı minik açsa bir anaokulu şöyle enn tatlısından ne güzel olurdu ama :)

fatoş dedi ki...

enne, oyun grubu çok baktım ama bulamadım. yarım gün ve bakıcıyı da cüzdanımız kabul etmiyor :)
utangaç bir kız oldu çıktı, korkumdan yani gönderme isteğim.kuzu gigi ve cigi'yle doğumgününde oynayamadığından çok üzgün. onlar bize gelse, gelemiyorlarsa biz gidip alsak diye çok yalvardı. gelsenize, biz sizin muhabbetinizi çook özledik :)

fatoş dedi ki...

ballı lokmam, hemen değil zaten, araştırmalara erken başladım biraz

fatoş dedi ki...

hande, nerde, nerde, nerde. referansa o kadar ihtiyacım var ki! :))

Adsız dedi ki...

Fatoş'cum selam,
Lena henüz 2 yasında ama ben de aynen enne gibi düşünüyorum. Evde bakan biri olması bence daha sağlıklı, cocukların evin tadını cıkarması acısından en azından 5 yasına kadar. Sonra hep ev dısında olacaklar zaten. Haftasonlarını cocuguna adayan bi anne olarak sana Mohini AVM'deki aktivitelere katılmanızı öneririm.
Ayse Oz Yıldız

Deli Anne dedi ki...

benim de okul arayışım var şiştim ayol şiştimm.. hayır gören de ince eleyip sık dokuyan sanır .. ulupinin annesi gibi yani:P

coraline dedi ki...

kres zor is ama cok guzel seyler yapiyorlar ve cok egleniyorlar.ve bagimsizliklarini kazaniyorlar.olumlu yanlari da cok ama cok hasta oluyorlar.kres deneyimlerim icin gezmek istersen www.denizinilkgunlugu.blogspot.com

fatoş dedi ki...

ayşe tavsiyelerin için teşekkürler ve de hoşgeldin :)

fatoş dedi ki...

deli anne delirtme beniii, ince elemeyene de bakın helee...
sen buraya taşınsana, beraber gönderelim kuzuları :)

fatoş dedi ki...

coraline, şimdi geliyorum gezmeye :))