Salı, Haziran 21, 2011

finding nemo :)))


nasıl bir haz, anlatması zor (kızgın kumlardan serin sulara diye devam edesim geldi) kafayı boşaltıp hurraaa. aklında sadece ve sadece onunla geçen birkaç gün. gece yatarken bile sağını solunu düşündüm. ama hepsi en sonunda çıktı ortaya, nemo hariç. birkaç gün öncesinde başarısız bir denemenin ardından adamakıllı oturup çalıştım üstünde. olunca çok garip oldum, baktım durdum, doyamadım. gece kaç kez koyduğum odaya gidip gidip ziyaret ettim nemo'yu. sanki  canlıydı artık, ruhu vardı, bana gülümsüyordu. ben de gülümsedim ona defalarca. sevdim hatta küçük yüzgecini. sonra yanlız kalmasın dedim, dori'yi yaptım ona. ardından sammy, vatoz ve ahtapot. daha çok şey yapmak geldi içimden ama sadeliği seven diğer yanım dur! dedi, çorba etme. etmediğimi umuyorum. ve beğenildiğini...







9 yorum:

Adsız dedi ki...

Totoşum bu nasıl bir pasta inanamıyorum bayıldım benim güzel akıllı becerikli totoşum nazarım aklımda.görünüm harika gıcımam seyretmeye doyamamıştır herhalde gıcımamda ne şanslı böyle bir anacığı var gerçi gıcımamda anası gılıklıya eyki beyoş gılıklı değil yanmıştın.Cins çeker derlerya yavrum .aaaah ayın 15 şini dört gözle ailecek bekliyoruz.çok ödledim sizleri ya.gıcımama bideler dondurmalar neler yediricem gideceğimiz yerleri ayarladık tontiyle.Tabiki figoşumuda garagızımıda bekliyoruz.benim akıllı tatlı kızlarım gıcımamda var tabiki bu saydıklarımın içinde o hepenizden akıllı beyoşuna gelince yoğurt çorbası yapacak naneli,allahım ben niye dayı kızlarıma cekmemişim gıcımam benden iyi yemek yapmasını biliyor.onun minik ellerinden yemek yemek ne zevklidir hadi sizi bekliyoruuuuuuuuuuuuuum.

Beyoş dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
fatoş dedi ki...

beyoş biz de geleceğimiz günü iple çekiyoruz. artık dayanamaz olduk. beğendiğine sevindim pastayı. gelince yapar kuzu sana naneli yoğurt çorbasııı

Işıl dedi ki...

Pek beğendim, haddim midir bilmem ama gururlandım da.. Ellerine, gözlerine her yerine sağlık :)

fatoş dedi ki...

haddindir canım, çok şey öğrendim senden :))

Karmakarısık dedi ki...

Apla bloğumda yazacağım ama yoruma eklemek istedim. teşekkürler . Bu doğumgünü hepsinden daha güzel oldu. Pastamız en mükemmeliydi. Ellerine kollarına sağlık. Sinirlerini yıprattık seni uykusuz bıraktık, çok teşekkür..Herkes pastayı sordu. ben gururduydum Fatoş yaptı derken. bin kere teşekkür teşekkür teşekkürler aplaaaaaa.....

fatoş dedi ki...

sana yapmadım kızııım, sude'ye o. doğumgünü fotoğraflarını koyabilmek istiyorum ama çok iş vaaar

cimcimenin annesi dedi ki...

ya fatma bu nemoya hasta oldum ben.çokkk güzel ellerine sağlık.ölmez kalırsak inş kızımınkinide yapacağının sözünü aldım zatende.holo tikiy olsun (helo kity)zahidem öyle diyor.

fatoş dedi ki...

holo tikiy yapmam mı ben kuccama kız, nokta o yerim ben onu :)