Çarşamba, Haziran 18, 2014

gamsız hayat..



yaşlandım, biliyorum! kazık kadar oldu, ikinciyi yap diyenleri duyamıyorum, tünele girdim, çekmiyor :p
sude'nin başka okula gideceğini söylemenin yollarını ararken, birdenbire söyleyiverdim. suratı değişti, itiraz etmek istedi, nedenini sorguladı. uff nasıl teselli ederim diye kafamdaki tilkileri dürterken; "neyse ki ela var" diyerek mutlu mesut hayatına devam etti. düğümleri büyüdükçe atıp hayatı kendimize çözülmez hale getirmemize içiyorum! ıhlamur beee :)))


4 yorum:

Syhn dedi ki...

afiyet olsun kıss madem ıhlamur :))))
kocaman olmuş annesi bu kızzz.
ben tek kızım iki abim var ama tek kızım hep bi kız kardeşim olsun istemişimdir bu yaşıma kadar. bak yap demiyorum ama sadece bil istedim :D

fatoş dedi ki...

tüneldeyim halaaa...

kadriyeyildiz dedi ki...

yeter artık boş gezdiğin aaa ayıp yaa ikiyi yap, sonra sırada 3, 4 var anacığım. Ben yanında olsaydım çok ütülerdim amma

fatoş dedi ki...

ne uzun tünel yawww