Pazartesi, Kasım 17, 2014

rakipsizim..

bu şepşelek var ya! işte onun ne halası, ne dayısı, ne amcası var. bir tanecik, en sevdiği tek teyzesiyim :)) 
ve sersem şey bugün 1 yaşına geldi. inanılır gibi değil! doğum günün kutlu olsun teyzemuu. seni çok seviyorum. her ne kadar yazdan beri beni unutmuş olsan da, alacağım süpürge yardımıyla hatırlayacağından eminim. kokunu özledim kuşum, az kaldı, geliyoruz :))

not: fotosunu koymam yasak ama yasak olan tatlı ve ben tatlıya bayılırım. maşallah deyin de anası en ufak mızıltıda beni suçlamasın olur mu?

8 yorum:

dilo dedi ki...

oyyy maşallah ne tatlı bir kuzu bu,teyzesine benzi galiba zannumca.

fatoş dedi ki...

işte bu! çok akıllıca bir yorum, kutlarım :P

Deli Anne dedi ki...

41bin kere maşallah.. nice güzel yaşları olsun

fatoş dedi ki...

sağol canımcım :)

dönis dedi ki...

teyzesine benzediğini söyleyen olmuşmuydu. maşallah sübhanallah bu arada :)))

fatoş dedi ki...

söyle anacım söyle :)) bayılırım ve de öperim :)

fatmagül dedi ki...

Şımarma ama cidden benziyo:)

fatoş dedi ki...

şımarmam kız bağıra bağıra söyleyin :))