Perşembe, Mart 12, 2015

iyi ki..





dünüm, bugünüm, yarınım. öteki yarım. İYİ Kİ doğdun ve İYİ Kİ tanrı yollarımızı kesiştirdi. İYİ Kİ o güzelim temmuz akşamı karşıma çıktın. İYİ Kİ o güzelim mavilere tutuldum ben. hala yüreğimdeki kuşları göklere çıkaran adam, aşkım, dostum, sırdaşım, kocam. umarım hep yanımda olursun. birlikte geçirdiğimiz her güne gülümseyerek bakıyorum ve birlikte geçireceğimiz her yeni gün de mutlu edecek beni biliyorum. huysuz bir ihtiyar olduğumda da beni bu kadar çok sever misin? ben... :)

2 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Fatoşşş;
1- Seni çok özledim yahu!
2- Aşkınız hiç bitmesin , tontiş olana kadar sevin birbirinizi inşallah
3- KOcaman öpüyorum :)

fatoş dedi ki...

damlacık nerelerdesin, asıl ben çok özledim ve merak ettim. herşey yolundadır umarım. güzel dileklerine teşekkürler, ben de öperim :))