Salı, Eylül 08, 2009

aakadaşlaya götüyüy müsün?







cuma akşamı sü'cüğüme iftara gittik, felaket bir trafik eşliğinde. vardığımızda ezan okunmuştu. betüş, cemre ve elif bebek bizi bekliyorduuu. bir gün öncesinden gitme hayallerine başlamış ve akşam eve gittiğimde aakadaşlaya götüyüy müsün diye yalvaran kuzu çok memnun görünüyordu. betüşe yaklaşmaya çalışıyor, ama betüş öyle ciddi ki (fotoğraftan da görüleceği gibi). sonradan açıldı tabi, baktım canciğer kuzu sarması olmuşlar, öpüşüp duruyorlar. elif bebek çok büyümüş, çok tatlı olmuş. bir de nazlı, hep kucakta olacak. (2 yıl öncesine döndüm birden, aman tanrımmm) eylül, elif nereye gittiyse oraya gitti hep, gölge gibi peşinde. elini tutmak, onu sevmek istiyor. cemre ise zaten yeni bir kardeşe belli ki zor alışıyor, kardeşi sevildikçe kıskanıyor, evdeki herkes o üzülmesin diye gayret ediyor. güzel bir geceydi, yemekler (içli köfte, olsa da yesek) harikaydı. kendisine ettim ama buradan da söylememin zararı yok, teşekkürler sü'cüğüm

babası almaya geldiğinde sü'nün kucağından inmedi bir türlü, betüş'e cemre'ye gitmeyin diye yalvaracaktı zilli. zor ayırdık. arkadaş delisi. şimdi sorduğumda doğumgününe önce elif'i, sonra betüş'le cemre'yi mutlaka çağıracakmış.
akşam almış kulağına telefonu,
göksu doğumgünüme gel, tamam
açude doğumgünüme gel, tamam
dötan doğumgünüme gel, tamam
cemil dede ..... ay yazamıyorum, aklınıza kim gelirse...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eeeeeee kardes zamani gelmis diyorum iste ben sana,bak bebegi birakmamis:))
cok öptüm sizi