Salı, Eylül 08, 2009

cumartesi eğlencemiz...




sabahın köründe kalkıp, hemen oynamaya başladık. ne kadar çok zaman geçirirsek o kadar kar. önce yatakta sevişme faslı. koynuma bir yatışı var ki, kuzum. bakıp bakıp, anne bugün işe ditmiceeeekk...
hemen mutfağın yolunu tutup öğrendiklerimi bir bir yapmam ve kuzuyu mutluluktan çıldırtmam lazım. sevgili gül ablanın :) sayesinde öğrendiğim penguenleri yapmak için zeytinlerin göbüşünü yardım, krem peynirle doldurdum ve havuçtan gaga ve ayak yaptım, kürdana kızım geçirdi. nasıl olmuş? güzeeel. yumurtayı da birlikte boyadık. katı yumurta yemeyen kuzu, göbüşünü de yiyelim diyerekten tamamını olmasa da yedi. cumartesilere bayılıyoruuuzz
hamiş: dün akşam eve gittiğimde, kucağıma oturdu ve öpme sevme faslından sonra bana "naber?" dedi, sınıf arkadaşım ya!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

penguenlere bayildim gercekten.bide yumurtalikta benim resmim var cok sevindim.hahaha

fatoş dedi ki...

aferin naylon, insanın kendini bilmesi ne güzelll, manyak filcik. keşke burada olsaydınız, ben o maymunlara da yapardım