Pazartesi, Eylül 07, 2009

tabanımız düzmüş...






bu tatlı kırmızı nike, beyaz converse ve bundan böyle beğeneceğimiz tüm ayakkabılara hoşçakal. kuzum baba tarafından genetik mirasını almış bulunuyor. düztabanlık. ortopedik ayakkabısının siparişini verdik. tek model, acayip bir ayakkabı ve 10 yaşına kadar bunları giymek zorunda. yoksa ağrıları olur dedi doktorumuz. napalım, buna da şükür. altı üstü bir ayakkabı. o sağlıklı olsun yeter. hep bunları diyorum ama İTİRAF EDİYORUM bu konu canımı çok sıkıyor. sürekli gözüm ayağında. ileride ya sıkıntı çekerse, ayakları düzelmezse. o kubat ayakkabıları giymek zorunda olması çok üzüyor. ohhhhhh neyse rahatladım, ama üzüntüm devam ediyor... tabi bu güzel fotoğraflarda da olduğu gibi kuzum çok mutlu, ben de mutluyum, mutluyum, mutluyum...

1 yorum:

kedicibasi dedi ki...

düzelir inşallah üzülmeyin.:)