Perşembe, Ekim 01, 2009

duyduk duymadık demeyin...






afişimiz ve davetiyemiz

4 yorum:

Karmakarısık dedi ki...

2 YIL ÖNCE TAM BUGÜN...BABANLA BİRLİKTE DOĞUMHANENİN KAPISINDA HEYECANLI BİRAZDA MERAKLI BEKLEYİŞİMİZ DÜN GİBİ AKLIMDA . HEMŞİRE GELDİ VE BİZ KOŞARAK YANINA GELDİK. O ANDA İLK SÖZÜM SANA HOŞGELDİN DÜNYAYA ...ŞİMDİ KOCA KIZ OLDUN:)ARTIK BEBEK DEĞİL CADI BİR KIZ VAR KARŞIMDA...İYİKİ DOĞDUN;BU DÜNYAYA, HAYATIMIZA GÜLÜŞÜNLE MUTLULUK GETİRDİN. O GÜZEL GÜLÜŞÜN KADAR GÜZEL OLSUN ÖMRÜN,MUTLU YILLAR ÇOOBAA:)
SENİ ÇOK SEVEN CİCİANNEN...

dilo dedi ki...

banane ya ben Antalyada olicam.Bu çılgın partiye oğlumla birlikte katılmak isterdim hem akıllı bıdığı severdim hem de 55 karısının keklerinden pastalarından yerdim.Of neler kaçırıyorum ya.Neyse seneye geliriz haylaz oğlumla...İyi seneler..

duygu dedi ki...

nice mutlu, umutlu ve heppp güzel yaşlarınız olsun... bu güzel aile tablosu hiç bozulmasın inşallah...

ben sizi çok sevdim :):):)

beyoş dedi ki...

Eylülüm iyki doğdun ,Eylül sen doğunca sanki ağlayan bebek görmemiş gibi telefonda senin ağlama sesini dinliyordum anla yani senin bizim aileye katılman bizlere okadar çok mutluluk verdiki seni çok seviyoruz .İyki varsın ,Anneciğin babacığın tüm ailenle birlikte çok yaşlara benim akıllı gıcımam.