Perşembe, Ekim 01, 2009

günler günleri kovaladı...

2 yıl önce bugün tam 12:45'te girdin hayatımıza. iyi ki girdin. doğduğun an gözümün önünden asla gitmedi, hep hatırlayacağım. koca ağızlı, upuzun kirpikli bir yabancı...

hayatımıza neler kattığını, bizi nasıl mutlu ettiğini, seninle geçen her anımızın ne kadar muhteşem olduğunu biliyorsun, ileride de hep bileceksin, umuyorum. dün izledim yaşamının ilk anlarını, öyle tuhaf oldum ki. sen pespembe, ben sapsarı. tanıştığımız an başladı aşkımız, kuzum benim. anneliği bana böyle doya doya, sevgi dolu, aşk dolu, neşe dolu yaşattığın için teşekkürler atlıkayıncam. kokun hep burnumda...


doğumgünün kutlu olsun, mutlu ol senelerce, ömrünce...

muhteşem an, birbirimize kavuştuk...

o koca ağzını yesin annesiiiiiiii..........
belki yeniden okumak istersin yolculuğunun sonunu...

5 yorum:

fatmagül dedi ki...

Ayyyyy hatırladım vallii.. nasılda heyecanlandık 55 cim doğuma gittiğini öğrenince.. sü, kad, şeyma,dilek, rana ve ben.. sanırım turnada vardııı:)) bize ne oluyosa artık:) babası 9 doğursun:)
ne oldugu bilinmez yerlerde nutella aramıştık heyecanla.. kaşık kaşık yemeye pek halin yoktu ama:)

yüzünü göstertmemişti prenses önce bize.. annesine yapışmıştı manyak kızın.. tek hatırladıgım 1 karış boyundaki kirpikleri:)) ama çoookk tatlıydı maşallah, her geçen gün tadından daha da yenmiyor maşallah.. üfürükçü teyzesi yesin onuuu..

valli ne desem bilmiyorum, okadar tatlı bir anne-kızsınız kii insanın nerdeyse çocuk sahibi olası geliyoooo;) neredeyse yaneeee:) yani herşeyin hakkını öyle veriyosun kii, gıpta etmemek mümkün değill, Allah herkese böyle güzel mutluluklar yaşatsın;) aman Allahım neler diyoruuumm bennn.. ama kız olsun yaaaa, pislik 55 kız olmazsa sorarım ben sana;) senin şom ağzın yüzünden olmaz olmazsa;)

MUTLU YILLAAAAAAARRRR Eylüüüüüüüüülllll........
kocaman kız oldugunda da hep görüşmek dileğiyle.. Öpüyorummmmm

dilo dedi ki...

HEee aynen öle olmuştu.Bende hatırladim vallaha.Fatma uzun uzun anlatmış zati ben sadede gelim Kuzu Eylül Nice güzel yıllara..Sağlıkla mutlulukla..
Çok tatlısın minikim.Anana rağmen Seviyom seni.Bıcırık şey..

fatoş dedi ki...

sevgili arkadaşlarım, öhö öhö
çoook teşekkürler. kızımın sizin gibi teyzeleri olduğu için çok şanslıyım desem mi acabaaaa
adaşım, umarım bu mutluluğu sen de-yakın zamanda- yaşarsın. eminim sen de çok manyak bir anne olursun,herşeyine özenirsin, bu titizlikle ve de benden aldığın tüyolarla, hahhahhah
ama kusura bakma kızın olamaz...
ve sevgili köpek zaten tatlı bir böcek annesi oldu...

Şeyma dedi ki...

yazdım yorumum görünmüyo burda kac saat oldu..bi daha da yazmam hııh..

Şeyma dedi ki...

kız sanırım ilk kez yayınlıyo gibi yanlıs yapmısım ben de hata sorry:))
demiştim ki...
Ayağımın tozuyla yorum yapayım..Malum yoldan geldim yorgunum:)(diyarbekir,urfa,mardin yolcusu kalmasın)..
Fatmanın uzuun yorumlarına ek olarak..
benim o gün Eylül'e dair aklımda kalan o çatık kaşlarının hiç düzelmediği..dedim mendebur biri olcak herhal:))
Ama ne münasebet..annesi iizn vermediki bunaa..Neşeli,mutlu bi kız oldu Eylül Hanım..
Yüzün hep gülsün Eylülcüm..Resimlerden dahi olsa senin büyüdüğünü an be an görmek,yaşamak çok güzel ve özel bişey..Bunun için annene teşkkur etmek lazım..Seni seviyoruz Fatoş..
Eylül, Sen bizi tanımasan da.. o videolarda şeyma teyze seni çok özledim dediğini duycam bi gün inş:))
Bakalım bana ne dua etcen..benim de kızım olsun mu:P