Perşembe, Haziran 17, 2010

esra&serhat


ne özel bir gün. her düğün oluşunda bir kez daha evlenmek istiyorum. tabi hep aynı kişiyle :)


gelinimiz çok güzel olmuştu, gelinliğine ve buketine bayıldım.


kırmızı kuşağı bağlamak sevgiliye düştü, ağabey ne de olsa.
samişciğim,  nikah masasında otururken bakıp bakıp güldü onlara. kendi kendine...
kimbilir aklından neler geçti...
 düğün sabahı birkaç kez söyledi bana;
"fatoş, kızınla çok zaman geçir, hep yanında ol"

salonun girişinde bizi karşılayan bu tontonlar için de esra'yı alkışlıyorum, nereden bulmuş bu tatlı şeyleri, bayıldık

gelin kadın doğum uzmanı, damat beyin cerrahı! bunlardan çıkacak çocuk tıp okumasın da ne yapsın


çok güzel bir düğün, bizim için güzel bir hafta sonu. hep birlikte olmak kısmı ise en güzeli, bütün aile birarada. sırada kim var acaba?

9 yorum:

Beyoş dedi ki...

Fatoşum gerçekten güzel bir düğün olduğu resimlerden belli herkes çok şık gıcımada gelinlik çok yakışmış emre maşallah resimlerde damat gibi göz alıyor sende öyle inşallah gıcımamda belki tıbcı olur ailede var tabiki hayırlısı onun mürvetlerini Allah bizede gösterir inşallah bende görebilecekmiyim acaba gözlerim yaşardı offffff bu huyumuda hiç sevmiyorum totoşum

fatoş dedi ki...

beyoooş, gelince yiycem seni kıızz

Şeyma dedi ki...

kız seni tanıyamadım ben zillii:))ne kadan uzamıs sacların:))

duygu dedi ki...

fatoşummmm. sen ne güzel olmuşsun yahu... bu renge bayılırım...
maşallah..
genç çiftte umarım bir ömür mutlu olur...

birde ben varya seni çok özledim tatlım yaaa...
eylülü mıncır lütfen olur mu?

fatoş dedi ki...

sağol güzelim, çok incesin. bu akşam mıncırırım merak etme. sen de benim için mercimeği öp, görüşmek dileğiyle...

fatoş dedi ki...

şeyma ne zaman kısaydı saçlarım?

Şeyma dedi ki...

yaaf kısadan anladıgın ne bilmiyorum da cok daha fazla uzamıs iştee..uzundu ama bu kadar diil:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nekadar güzel bir gelin..ah beni niçin heyecan basıyor ama şimddien=)

Burcu Çalışkan dedi ki...

fatoş ben kaçırmışım düğün heyecanınızı :)) çok hoş olmuş gelininiz ve tabii siz ana-kız bayıldım :)) mutlulukları hep artın hiç almasın inşallah