Çarşamba, Haziran 30, 2010

biz geldiik

ve tatil bitti! aahhhh ne de güzeldi. biz çekirdek aile olarak çoook mutlu, eğlenceli, mükemmel bir tatil yaptık. çocukla tatil çoğuna göre yorucu ve zor, ama bize öyle iyi geldi ki. kuzusuz olsaydı  tatil zehir olurdu bu kesin. evet peşinden koşturduk, şöyle bir yatıp dinlenemedik, başbaşa deli gibi zaman geçiremedik ama bunlar yaşadıklarımızın yanında hiç önemli görünmedi bize. her anımız gülücüklerle, kuzuyla eğlenmekle geçti. sürekli bizi öpüp kokladı, sarıldı. su kuşunu kumlu denizden çıkaramadık. 4GB fotoğraf ve videoyla döndük. ama fotoğraflardan önce diyaloglar var :)

ilk kez uçaktaki basınç rahatsız etti hanımı;
-annee, uçak benim kulağımı şişiriyor, istemiyorum şişmesiniii, ne biçim uçak

uçaktan aşağıyı seyrettik birlikte;
-bak annecik, bu ada. denizin ortasında, bak üzerinde evler de var
-orada insanlar da var mı?
-evet annecik o evlerde yaşıyorlar
-anneee, adada insanlar ıslanır mı?

bodrum'a indiğimiz akşam dondurma yiyoruz, yanımıza bir köpek yaklaştı. kuzuyu görünce korktu sandım, ağlayası burnunda.
-hayır köpek hayır! (ağlama başlar) dondurmamı yemeee!!!

elinde bir bardak ODA SICAKLIĞINDA su;
-anneee, bana doktorlar soğuk su içme diyor, sen soğuk su veriyorsuuun

ve sorular, nereden aklına geldiği belli olmayan;
-anneee, balıklar nasıl uyur?
-annee, çocuklar makyac yapmaz mı?
-anneee köpeklerle karıncalar birlikte yaşayabilir mi?

5 yorum:

Beyoş dedi ki...

totoşum hoşgeldin tatilinizin çok güzel geçtiğine eminim ben resimleri heyecanla bekliyorum.Hergün bakıyorum totoşum resim atmışmı diye .Ünye ye geleceğiniz günleri sayıyoruz bir şey kalmadı.Çokkkkk Özledim.

fatoş dedi ki...

az kaldı kıız, biz de çok özledik, bekleyiiin

Burcu Çalışkan dedi ki...

aman da aman kimler gelmiş, hoşgeldiniz canım. köpek dondurmamı yeme kısmına bittim :))

fatoş dedi ki...

biz de gülmekten yerlere yattık canım

Şeyma dedi ki...

hoşgeldiniz efenim:))