Çarşamba, Haziran 30, 2010

mutlu





işte biz böyle nefis bir yerde 1 hafta huzur bulduk. balıklarla birlikte yüzdük, manzaranın tadına vardık. gözümüz gönlümüz bayram etti.


tabi en büyük bayramı kuzu yaptı. orada işe gidemeyeceğimizi anladığında keyfine diyecek yoktu. her ne kadar çocuğumuzla çok vakit geçirmeye çalışsak da bu başka birşey. sabah akşam, her an birlikte olmak. 1 hafta çok az...

çok iş vardı onu bekleyen, ilk günden kolları sıvadı. e kolay değil, kazı, doldur, boşalt...


toplam ömründe yemediği kadar da abur cubur yedi, itiraf ediyorum. hatta aşkımla tavla oynayabilmek için bir kutu cips alıp önüne koydum, evet, yaptım. kötü bir anne mi oldum şimdi? yaaa 1 haftadan birşey olmaz...
hem böylelikle kendi deyimiyle tabla oynamayı da öğrendi. birbirine çarptırıcaksın, öyle diziceksin

3 yorum:

fatmagül dedi ki...

sevgili izleyiciler daha bu fotolar bişey değil;) daha neler var neleeeerrr;)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldinizzzz..
Ben burasını Voyage Bodrum'a benzettim...
Ne güzel fotoğraflar..

fatoş dedi ki...

benzetmedin bildin canım!!!