Perşembe, Nisan 10, 2014

mado keçi sütünden ne çıktı?



bu bu nedir bu? ıggghhh pek de matah birşeye benzemiyor değil mi? nereden mi çıktı?
yahu yazdım ya başlıkta, google amcada arayan olursa belki karşısına çıkar da okur diye!
bir heves koşarak gidip aldığım, hem de çoook güvendiğim bir yerden. her akşam kuzinin içtiği, yoğurdunu da yapıp havalar attığım, tanesine 5 liracık verilen madonun günlük keçi sütü şişesinden. 
 şubeyi aradım, gelip aldılar, yenisini gönderelim mi dediler. yok anacığım dedim, içim kalktı, bir zahmet merkezinizle iletişime geçin, bu nedir bir açıklama istiyorum. yoksa hevesim kursağımda kalacak, çoook sevişir olmuştuk keçi sütüyle. mado'nun sitesinde bir form var, ben ne olur ne olmaz orayı da doldurdum, ses seda yok.dayanamadım, bir daha yazdım, yine tık yok. ey mikroplar , her yere yayılmayı biliyorsunuz, sütün yarım litresini 5 liraya satmayı da. bir küçücük özrü haketmiyor mu bu müşteri. madem cevap vermeyeceksin, neden koydun ki o siteye formu. alamadım hırsımı, çıldıriciiiim ayyy..




8 yorum:

Deli Anne dedi ki...

bir firmanın kendine yapacağı en büyük zarar bu zamanda; müşteriye aldırmazlık. eskisi gibi sanıyorlar, müşteri çektiğiyle kalır, aman aldırmayalım diyorlar... sosyal medyanın gücünden haberdar değiller... hemen yayıyorum...

Tipitoş dedi ki...

Deli annenin bağlantısından gördüm.
Pek de şaşırmadım aslında. bende hemen paylaşıyorum.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ay gerçekten o ne ya!
Mado'yu da ayrıca tebrik etmeli tabi üstün ilgi alakalarından dolayı.
İyi ki fark ettin canım , ben de sayfamda paylaşacağım herkesin haberi olsun .

fatoş dedi ki...

vay be, blogger ruhumuz coştu yine, bayıldım bu işe. hepinize teşekkür tatlı hatunlar :))

Syhn dedi ki...

twitter hesabı falan yok mu yaz yazıp rezil etmeli!
aynen öyle fiyat etileti yapıştırmayı biliyorlar bir tek!
ay sinir oldum seni düşünemiyorum!
(lütfen şu kelime doğrulamayı kaldır lütfeeen!! )
:)

fatoş dedi ki...

ah seyhancığım nasıl delirdim anladın sen.bu arada seni mi kırıcam, hemen kaldırıyorum :))

Deli Anne dedi ki...

kendi dertlerine yansınlar... sırf linkini verdiğim facebook hesabımda 10.000 den fazla görüntülenmiş oldu bu yazı... basit sanıyorlar hala müşteriyi eşek yerine koymayı..

fatoş dedi ki...

sağol deli kadın, zaten boykot ediyordum, keçi sütü yüzünden girmeye başlamıştım, sanırım çarpıldım :)) duyarsız kalmadığın için sağol, sevgiler..