Perşembe, Mayıs 17, 2007

kızımın ilk hediyesi



ve işte karnımda lupiiiiii

lupim benim, anneler günümü de kutlarmış, boncuk kızım. çoook güzel bir pastaydı, çok güzel bir gündü. inşallah seneye beraber kutlarız lupişkom. sen kocaman ol diye hergün süt içiyorum boncuk kızım. gün içinde içince dokunmuyor bize. akşam içsem ölürüm. bu arada ennn önemlisi deeeeeee seni hissettiğimden eminim artık. bu sabah çok fazla hissettim. çok tuhaftı biliyor musun. içimde birşey kıpırdanıyor, yapabileceğim hiçbir şey yok. içimde senin olduğunu ispatlıyor. bir canlı var. çok büyük bir mucize gerçekten de, her ne kadar biz insanlara çok normal geliyor olsa da. huzurlu musun boncuğum oralarda, seni rahat ettirebiliyor muyum acaba...hareketlerinin devamını bekliyorummmm

5 yorum:

lupi'nin boncuk teyzesi dedi ki...

benim bir tanecik mercimeğim. ben deli teyzen figoş. aslında bana da boncuk der annem ama annen adımı çalmış:)
seni dört gözle en çok ben bekliyorum. söylenenlere inanma. bundan sonra ben de annen gibi sana neler neler anlatacağım biliyor musun?
seni şimdiden çok seviyorum bebeğim. en yakın zamanda seni görmek dileğiyle.
bu arada senin g.., k..., k... yerim...

fatoş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fatoş dedi ki...

teyzesiiiiiiiii, yeriz seniiii. manyak çok şaşırdık.

Şeyma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Şeyma dedi ki...

yazaaar 2.yorumu neden sildin :)ooff en onemli yeri silmiiş:)ilgilenen bir dost:P