Cuma, Ekim 26, 2007

zuzumuz






babasının güzeliii...
resimlerle idare edin şimdilik...



2 yorum:

fatmagül dedi ki...

55 cim, resimler için teşekkür ederek başlamak istiyorum satırlarıma:) Bizi meraktan çatlatmadan 15 günlük peryotlarla resim koyduğun için sağolasın cicim:) Ama sorun şu kii, insanoğlu hiç tatmin olmayan bir varlık biliyosun;) Yani küçük sıpanın gözlerini hala göremedim ben yaaaa:) Şimdi sen olsan vereceğin tepki e.... ile başlayan bişey olurdu ama, ben seni yormak istemem, almış kadar oldum:)

Birde umarım bizden önce gelen elemanlar o özene özene hazırladığın çikolataları bitirmemişlerdir inşaallah.. Eğer öyle bişey olursa çok fena küserim bak karışmam.. Bu arada ben çok iştahlıyım bu aralar, yiyorum yiyorum doymuyorum, lupişkoya dikkat et onu da yiyebilirim gelince:) Cuma günü görüşmek üzere cicim.. Bu arada en azından resim koyman güzel tabi ama, gelişmeleri öğrenmek açısından yine tatmin olamadım ben galübaaaa:) yine bir e... duyar gibi oldum.. Neyse cuma günü telafi ederiz artık kaçırdığımız gelişmeleri.. Öpüldüng.. Aeol...

Şeyma dedi ki...

yaf yaz artık suraya biişler..birde benim cantam sizde halaa..onu da yolla burdann:))artık 1 yıl sonra elime ulaşır:(((