Pazartesi, Şubat 02, 2009

hayvanları çoook severimmmm

5 yorum:

Şeyma dedi ki...

yerim onu ben yaaaaaaff..ne pislik bişi olmuş buuuu:))

Adsız dedi ki...

oolllllllllllll benim akıllı gıcım maşaallah

Adsız dedi ki...

bune akıl yavrum

Adsız dedi ki...

Eylül akşam evde hep sen konuşuldun gıcımam evde internette arıza olduğundan izleyemedikleri için herkes merak etti senin akıllı konuşmalarını Görkem dayısı bile Eylülde Eylül derslerim olmasa gıcımın yanına 2 günlüğüne giderim diyor bizim evin sen maskotusun hele birde yakın olsaydın deyme gün ailesinin keyfine,seni çok seviyoruz benim akıllı gıcımam maşaallah seni bilgisayarda müsa üstüne resmini aldım her sabah günaydın Eylül diye seninle birazcık laklak yapıyorum.Bende çok mutlu oluyorum dairedeki arkadaşlar bile Eylüllemi konuşuyorsun diye hemen soruyolar. onlar bile benim gibi senin fanatiğin oldular.Eylül ün yeni resimleri varmı görelim diyorlar.Maşallah çok güzel ve akıllı diyorlar herkese gıcıma okuyun diyorum. Eylül resimlerde çok güzel çıkmış anası gılıklı gıcımam çok öptüüüüüüüüüüüüm

Adsız dedi ki...

aşkıııım peki lütfü dayı ne diyo hav hav... aferim kızım :D en sewdiğin dayın :)