Salı, Ekim 27, 2009

güzel oldu vallahiii




internette gördüklerimi uygulamaktan ne zaman vazgeçerim bilmiyorum. henüz hüsrana uğramadım, elimde patlar yakında. buna benzer birşeyler yapmışlardı. kuzuyla deneyelim dedim. e bebekler güzel oldu, zamanımız kaliteli vasfına kavuştu -gerçi bizim kuzuyla geçirdiğimiz tüm zamanlar kaliteli ya neyse- adlarını kendi koydu, benzetti besbelli eşek sıpası. tamam erkeğe bıyık-topsakal yaptım, babasına benzedi de benim neyim benzedi. hayır hayır, söylenenleri duyuyoruuum, (sus bıyıklı), püskül saçlarımııııııııı
itinayla masaları hzırlandı, yemekler yapıldı -mantar- bebeklere yedirildi. tabi bir de öksürdükleri için tuzlu tereyağ yutturuldu, ilaç verildi, bebeklerin hem anneleri hem doktorları olduğu için kuzu hanım

1 yorum:

fatmagül dedi ki...

susturamazsın benii püsküllüüüüüü;)