Pazartesi, Ekim 19, 2009

mutlu yıllar banaaaaaaaa








-31-
bugünden itibaren zamanı durdursak, kuzu da hiç büyümese, biz de hep genç aşıklar olarak kalsak. yok mu bunun bir yolu yaa. bilim adamları hani zaman makinası, küçüklüğümden beri filmlere koyduğunuzdan, hani michael j. fox oynardı, marty. adam

kendine çare bulamadı, benimki de laf yani. ahhh ahhh
herşey bir tarafa, 30'lu yaşlar çok uzak gelirdi, gelmesinden de korkardım, o yaşlardakilere öcü gibi bakardım. ama hiç de fena değilmiş. yoksa kendimi mi kandırıyoruuummm
dün çok güzel bir gün geçirdik çekirdek aile olarak. kuzu iyi ki doğdun anne diyerek uyandırdı beni. seni seviyorumlar uçuştu akşama kadar.birlikteyken nereye gittiğimizin hiç önemi yok, yanyanayız ya bu yeter. biz hem sevgili hem arkadaşız her zaman. kuzu da bir şımarık birlikteyiz diye, bir mutlu. güzel gün, bitmeseydin olmaz mıydı acaba?
fotoğraftaki eksikler, lütfen yerinizi doldurun, bir dahaki doğumgünümde böyle olmasın, keserim haaaa

1 yorum:

Şeyma dedi ki...

aradım acmadın gecmiş dogum gününü mübarek edecektim:)))neyse şekerim..nice 30 lu yaşlara diyim..peşindeyim:P