Cuma, Aralık 04, 2009

tarih kokusu








bu kokuyu en iyi uydum bilir herhalde, e arkeolog kendisi. şu an hangi tarihi kokluyor acep :) bendeniz bu tip yerlere girince, sanki zaman makinesine girmiş de eskiye gitmiş gibi oluyorum. şöyle ki, orada yaşamış gibi bir hisse kapılıyorum. reenkarnasyon desek, o kadar çok reenkarne :))) olabileceğimi sanmıyorum. sanki o masada yemek yedim, o odada uyudum, ya da resimdeki kazanda yıkandım :) yani nereye gitsek koca bir kazan. yıkanmaya ne meraklılarmış. ondan ziyade, kazana oturup mu yıkanıyorlarmış acaba? koca adamları hayal edemiyorum da içlerinde. küçük bir havuz boyutunda, acep hepbirlikte mi yıkanıyorlardı. dilo acil cevap :p

3 yorum:

dilo dedi ki...

Öncelikle sevgili fatma 55 manyakcım bana uydum demen beni 4 yıl öncesine o hızlı dönemlerime gençliğime götürdü (Diyarbakır macerası günlerine) ve duygulandım cidden.Ayol yaşlanıyorum ben.
Tarih mevzuna gelinde kızım hangi tarihi koklamışın belli değil ki sana cevap verebilim.Neolitik dönem mi paleolitik mi yoksam Roma mı Yada Osmanlı.Kokuyu bilmeden nasıl sölim kaç herif yıkanıyodu kazanda:)
Ah ahh manyakım bi zamanlar bende kazıda eser buldum diye duygulanır ağlardım.Bu kime ait diye ya şu an benim elleirmde ne müthiş duygulardı.Amma Bimtaş köreltti beni valla.Ne zaman makinesi ne başka bişey kaldı.
Neyse çok uzattım bu yazıyı okuyanlar beni yaşlı sanmasın.Ben 82 liyim hatta 83 lü saylırım aralıkta doğdum da:)
Son olarak ben eylülü akıllı bıdıkı yerim ya maşşalh diye diye öldüm bittim.
Manyak karı son bişey daha ben seni çok seviyooomm.

fatmagül dedi ki...

ay bu kız cidden çok duygusallaşmışş.. sanma ki senden 55.. belliki kocasını özlemiş.. kıyamaaaaammm:(

Şeyma dedi ki...

55 bu yorumlar sana diil dileğin yorumlarına..kız dilek begendim yorumunu:))yazmam lazım diyodun bu kadarını beklemiyodum valli:))
eylül hanımla da yüzyüze tanışmak farz oldu:))