Cuma, Mart 12, 2010

İYİ Kİ




dünüm, bugünüm, yarınım. öteki yarım. bugün İYİ Kİ olmuş ve İYİ Kİ tanrım yollarımızı kesiştirmiş. İYİ Kİ o güzelim temmuz akşamı karşıma çıktın. İYİ Kİ o güzelim mavilere tutuldum ben. hala yüreğimdeki kuşları göklere çıkaran adam, aşkım, dostum, sırdaşım, kocam. umarım hep yanımda olursun. birlikte geçirdiğimiz her güne gülümseyerek bakıyorum ve birlikte geçireceğimiz her yeni gün de mutlu edecek beni biliyorum. huysuz bir ihtiyar olduğumda da beni bu kadar çok sever misin? ben... :)


7 yorum:

duygu dedi ki...

aaaaşkk kokusu var havada aaaaaşşşkk kokusu var...

canım benim... mutluluğunuz daim olsun...
hep sevin birbirinizi.. allah sizi hiç ayırmasın...

fatoş dedi ki...

canım çok teşekkürler, çok incesin herzamanki gibi. amin amin amin :)))

beyoş dedi ki...

fatoşum emre için yazdıkların okadar güzelki ikinizde birbirinize çok layiksiniz. Allah mutluluğunuzu hep böyle devam ettirsin yavrum.Allahım ayırmasın,İkinizide çok seviyorum.

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

ne güzel duygularınızı dile getiriş şekliniz, mutluluğunuz daim olsun

enne dedi ki...

Cuma akşamı eve dönerken arayıp kutladım, parti yok mu dedim. Önce bi şaşırdı, yok abla dedi. Aaa, evde kutlarsınız artık dedim, evet evet, evde kutlarız herhalde dedi. İşlerin yoğunluğundan kafası karışıktı biraz. Yazı da çook güzel, bayıldım. Eylül'e kocaman öpücükler.

fatoş dedi ki...

beyoş, burcu, enne çoook teşekkürler, çok tatlısınız...

fatmagül dedi ki...

ben daha tatlıyım;)
Allah daim etsin mutluluğunuzu.. maşallah tü tü tüüüüü ;)