Perşembe, Mayıs 06, 2010

sana kırrmızı çook yakışıyooor

işşşte kıymızı gözlüklerrr
bol bol eğlence, gülmece, koşmaca, kaymaca
kocaman simiti mideye indirmece!
babası kılıklı, dışarda ne bulsa yer. yeter ki evde yemesin. dün akşam görkem'e yaptığım sandviçe burun bükerken, babasının dışardan söylediği ekmek arası kaşar salama nasıl da yumuldu. babası zevkten dört köşe, "bana çekmiş"
haa evde yemek de vardı, beylerin canı istemedi!
bazen başka türlü bir kudurma geliyor!
nereye hoplasam zıplasam modunda, gece geç saatlerde
bu kudurukluk dışarıda da pek çok kez vuku buluyor! burası alışveriş merkezi'nin kocaman bir kolonu ve biz rahat 15-20 dakika etrafında koşturduk. onu bulduğum anda kıkır kıkır! tuhaf bakışlarla karşılaşmadım değil. olsun, mutluyduk!

4 yorum:

enne dedi ki...

Cıvıl cıvıl resimler, yazı içten, gülümsemeler gerçek. Bu yüzden, seviyorum sizi okumayı uleyn! Not:Kırmızı gözlüklere bittim. En sevdiğim renktir, kıskandım da desem mi?

fatoş dedi ki...

ay biz sizi yeriiiz
demek sana çekmiş enne halası!!!

BEYOŞ dedi ki...

EYLÜLÜM ÇOK KARİZMA OLMUŞSUN.YERİM BEN SENİN O KIRMIZI GÖZLÜKLERİNİ GICIMAM NE TAKSA YAKIŞIR.

BEYOŞ dedi ki...

EYLÜLÜM ÇOK KARİZMA OLMUŞSUN.YERİM BEN SENİN O KIRMIZI GÖZLÜKLERİNİ GICIMAM NE TAKSA YAKIŞIR.