Çarşamba, Kasım 03, 2010

rengarengarenk

yine doktor seti istedi, yine dayanamadım aldım. bu sefer önlüklü. daha bir konsantre ediyor sanırım. evdeki herkesten önce aşkı winnie muayene edildi. zilli kuzum benim, doktor olursan çoook çalışman gerekir, emin misin?

tabi aşçı da olabilirmiş. ama tutulur mu bilmem. kahvaltıda komposto, çilekli ve zeytinli pizza ???



rengarenk dünyanı birkaç renge sığdırma olur mu annecik. kocaman hayal dünyan küçücük çantalara sığmasın. banyon hep kremalı köpüklü, kahvaltıların çilekli pizzalı, tuttuğun takım bucucu, misafirlerin dora ve ginger olsun. olur mu???

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Yerim ben onu..
Hep güzel günleri,renkli,mutlu bir dünyası olur inşallah..
Öpüyorum sizi..
Sevgilerimle

fatoş dedi ki...

tüm kuzuların inşallah şeker :)
sevgiler bizden...

dilo dedi ki...

Tatlı kuzucuk sana yeni evinde rengarenk odanda mutlu,güzel,sağlıklı günler diliyorum.
Ve bi ara görüşelim senle diyorum anan olacak kadın bir ayar yaparsa buluşabileceğiz inş...

fatoş dedi ki...

eve gelen yolları mı kapattırdım, toplu taşımayı greve mi soktum, kapıları mı kilitledim ha
bahaneni yesinler

modafobik dedi ki...

Bakarsın büüyüüüüük bir doktoor olur annesi :))

fatoş dedi ki...

mutlu olsun da diyorum, başka birşey demiyorum :)

nevali dedi ki...

bende kızıma önlüklü doktor seti araştırıyorken sizi buldum:)çok tatlısınız maşallah, bu arada seti nerden almışdınız?

fatoş dedi ki...

teşekkür :)
toys shop sanırım, emin değilim