Çarşamba, Aralık 29, 2010

hazırladık, postaya verdik bile :)




8 yorum:

Deniz'in annesi dedi ki...

o bandanadan ben de istiyorum, hatta kızınla beraber senin elinden çıkarsa daha da memnun olurum:)
Siz de o potansiyeli görüyorum!!

beyoş dedi ki...

EYLÜLÜM SAÇINDAKİ BANDANAYA BAYILDIM ÇOK YAKIŞMIŞ SEN NE KADAR BÜYÜDÜN GICIMA NAZARIM AKLIMDA.YILBAŞI KARTIMI MERAKLA BEKLİYORUM GICIMA NELER YAZMIŞ BAKİM.

Deli Anne dedi ki...

oy nasıl da pür dikkat iş yapıyor kuzucuğum.. o minik elleri yerim:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

senin o güzel fiyonklu bantını yesinler emi!

fatoş dedi ki...

bacım, bizim potansiyel kırtasiyede. onlardan ne isterseniz söyleyin hemen yapalım denizciğe...

fatoş dedi ki...

beyoşum çok seveceksin eminim

fatoş dedi ki...

deli annem gel de yeee

fatoş dedi ki...

tatlı zeynep, kızımın öğretmeni olacak mısın? :))