Pazartesi, Ocak 03, 2011

yavaş yavaş ölürler...

Muere Lentamente


Yavaş yavaş ölürler

Seyahat etmeyenler,

Okumayanlar,

Müzik dinlemeyenler,

Vicdanlarında hoş görmeyi barındıramayanlar.



Yavaş yavaş ölürler

Kendilerine olan sevgilerini yıkanlar,

Hiçbir zaman yardım istemeyenler.



Yavaş yavaş ölürler

Alışkanlıklarına esir olanlar,

Her gün aynı yolları yürüyenler,

Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,

Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile girmeyenler,

Veya bir yabancı ile konuşmayanlar.



Yavaş yavaş ölürler

İhtiraslardan ve verdikleri heyecanlardan kaçınanlar,

Tamir edilen kırık kalplerin...

Gözlerindeki pırıltıyı görmekten kaçınanlar.



Yavaş yavaş ölürler

Aşkta veya işte bedbaht olup

İstikamet değiştirmeyenler,

Rüyalarını gerçekleştirmek için

Risk almayanlar,

Hayatlarında bir kez dahi...

Mantıklı tavsiyelerin dışına çıkmamış olanlar.



Şimdi yaşa!

Bugün riske gir!

Hemen harekete geç!

Kendini yavaş ölüme teslim etme!

Mutluluktan kaçınma!



PABLO NERUDA
 
bugün ve birkaç gün esiri olacağım sanırım bu dizelerin! oysa çok da aram yoktur şiirle. ama iyi ki gördüm sende zeynep! belki bir gaz gelir de...

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

aman bre! n'apmalı yani.. zaten bi gitme sevdasıdır bende, yapmayınız, etmeyiniz.. değişiklik delisiyim ben.. üstüme gelmeyiniz:)

Burcu dedi ki...

ben sana çok çok güzel bir yıl diliyorum arkadaşım, gerisini bilmem :))

fatoş dedi ki...

ben de hoşgeldin diyorum şeker şey, bir daha gitme buralardan :))