Cuma, Haziran 21, 2013

terkedildik..













gidemez yooo, tek gitmez. gitse de bensiz uzun süre kalamaz, yok yok kalamaz, özler beni. birkaç güne alırız.
hahayyyyyt, hanımefendi, okursun belki yazım sana. dönmeyi hiç mi hiç istemediğin gibi telefonda iki çift lafı çok görüyorsun. lütfedip tatile bizimle geleceksin gibi görünüyor ama sonra yine dönecekmişsin, tatil bitene dek. son dönemde tavan yapan özgüvenin havaalanına giderken her yerinden taşıyordu adeta. sırtında çanta, elinde çekçek valiz;
-ben ünye'ye gidiyorum, hem de tek başıma, çok heyecanlıyım anne, çok mutluyum!!!
seni bıraktığımızda dut yemiş bülbül gibi kaldık babanla. arabada tek kelime çıkmadı ağzımızdan. çok özledim kokunu ciğerim, çok!
buraya kadar çok dokunaklı gittik sanırım, şimdi itiraf vakti;
herşey bir yana, kocayla başbaşa kalmayı öyle özlemiş ki bünye. sahiden balayı gibi. hayatın merkezinde hep kuzu varmış ne zamandır, başbaşa olmayı unutmuşuz sanki biraz. öyle özlemişiz ki aylak aylak dolaşmayı, laklak etmeyi. öğrencilik yıllarımıza döndük sanki, ev de öyle perişan!

8 yorum:

Deli Anne dedi ki...

harikasın br canım ahahhaha

fatoş dedi ki...

özlemişim seni kadın :))

AsOrTiK dedi ki...

karaböcek büyümüşte tek başına tatillere gidiyor, anne ve babaya ikinci bir balayı yaşatıyor ne güzel:)) okuyamadığım tüm yazılarını okudum keyifle. seviyorum paylaşımlarını, kızınla olan ilişkini: çok şekersiniz:))
sevgiler

fatoş dedi ki...

öyle kötü bir zamanımda gördüm ki yazını gülümsetti beni, teşekkürler asortik :)) sevgiler bizden..

AsOrTiK dedi ki...

kötü bir zamanında gülümsetebildiysem ne mutlu ama hep gül lütfen. gülünce çok güzel oluyorsun:))
sevgiler kucak dolusu...

fatoş dedi ki...

sağol canım, çok çok çok teşekkürler :)))

Ordanburdanhayattan dedi ki...

arada kuzulardan uzak kalmak iyi geliyor, evliliğe de nefes aldırıyor. biz de geçtiğimiz 30 agustosta oğluşu annemle babama bıtakıp 3 gün kaçamak yaptık. ne kadar vakittir hiç konuşmadığımızı farkettik.
bu arada bamya kızartmasında soda fikri süper:) bir dahaki sefere mutlaka denenecek.teşekkürler

fatoş dedi ki...

konuşulmadığı doğru, o yüzden de başbaşa kalınca bir tuhaf oluyor değil mi? gelmenize çok sevindim bu arada :))