Pazartesi, Nisan 21, 2014

again please!

parmağıma kadar mutluydum bu hafta sonu!
cumartesi kuzi kankasına posta, bendeniz rektifiye için kuaföre.itiraf ediyorum, her hatun gibiyim, kuaförde saatlerimi harcamaya bayılıyorum. keşke saçımda boya varken biri sırtıma masaj yapıp, diğeri ayaklarımı ovsa, bir yandan şöyle bol baklavalı karnı olan da çilek yedirse diye hayal etsem de fazla fazla türk kahvesi eşliğinde bir sigara yakılıp muhabbet edildi. otuz iki dişimi açıkta bırakan mutlulukla geçirdim cumartesimi.
pazar sabahı tabi ki en sevdiğimiz eski pidecimizdeydik. ustadan da sitem yedik, nerelerdesiniz, unuttunuz bizi :)) vücudu zevk hücreleriyle doldurup yeşilköy'de aldık soluğu. ve yaptım, kumlara yattım sevgiliyle, ayaklar çıplak, dinledik beraber deniz sesini, ardındaki sessizliği. tepemizde güneş, yanımızda kuzi, ohhh mis. uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım hiç sevmediğim pazar gününde. haaa, enn önemlisi de mucizeler oluyormuş hala, anladım; 10'a kadar uyudum ben bu pazar :))
dedim ya;
                                               parmağıma kadar mutluydum bu hafta sonu!

1 yorum:

Syhn dedi ki...

hep mutlu ol..
da..
bir parmak o kadar bükülür mü ya? :D