Cuma, Ocak 16, 2015

adamlar yapmış

    vakti zamanında okuldan dönerken birgün ali ve livomla otobüse binmiştik. normalde hemen biri uzatırdı parayı 3 kişi diye. bu kez ses yok! ardından tedirgin bir bakış ve sonra sessiz kahkahalar.hepimiz diğerinde vardır mantığıyla devam etmiş.öyle de birlikte yerdik canlarımla. muavinle ufak bir konuşma yapmıştı ali. ahhh parasız ama mükemmel günler..

    biz üniversitedeyken en ucuz ne varsa onu yer, en pasaklı kıyafetlerimizle gezerdik. uçak muçak o ne ki, otobüs neyine yetmiyor, 12 saat uyu gitsin. babadan ne kadar az para istersek o kadar rahat olurdu vicdanımız. 

peki bu hasetimden çatladığım 2 öğrenci(ymiş)ye ne demeli. yahu dünyada gezmedik yer bırakmadı adamlar. çok kıskansam da önlerinde saygıyla eğiliyorum, adamlar yapmış..
bu da son yazılarındaki fotoğraflar. diğer yazıları sabırlı olanlar okusun. handluggageonly.co.uk


 

7 yorum:

dilo dedi ki...

Kamuya açık yerde küfür ettireceksin illa bana!

dilo dedi ki...

Kamuya açık yerde küfür ettireceksin illa bana!

fatoş dedi ki...

rahat ol yıvrım bu kamu bizim kamu

çetrefilli ruh dedi ki...

ben öğrenci iken bir de çalışıyrdum gzmeye değil uyumaya vaktim kalmıyordu aaa ama pardon biz Türkiye de insan ve öğrenciyiz doğaldr :)

fatoş dedi ki...

boş yere yırtınmışız :P

Syhn dedi ki...

ben de çıldırayım diye mi paylaştın datlumm??? :/

fatoş dedi ki...

e ben yalnız başıma mı çıldırayım datlumm