Salı, Mart 03, 2015

tebessümle..

   ben her bahar aşık olurum. erik ağacının beyaz çiçeğine, arka bahçedeki vişneye, erken doğan güneşe, yeşillenen akasyalara, hiç susmayan kuşlara, sabah sessiz yürüyüşlere, denizin sakinliğine..

   bu ikinci bahar sensiz geçecek olan. kimselerde olmayan içindeki yaşama sevincini görmeye doyamadığım. sabahın erken vaktinde pencereden bakıp mutlulukla beni aramadığın, kuşlara ekmek ıslatmadığın, yuvamızı şen kahkahalarınla doldurmadığın.şimdi ben hem orada olmak istiyorum delicesine, hem olmaktan bir o kadar korkuyorum. acıdan korkarım ben bilirsin, nazlıyım, sol yanım çok acıyor, dayanamıyorum. zaten burnumun direği de hiç laftan anlamıyor.

   ama biliyorum görmek istersin benim gözümden hepsini. balkona çıkıp derin derin çekmek istersin sabah havasını, inmek istersin fener altına, bahçeye dikeriz birlikte ahududuları, yüzeriz birlikte bizim denizimizde. sıkı basarım kayalıklardan inerken merak etme.





 

5 yorum:

dönis dedi ki...

:((((((((((

fatoş dedi ki...

dönis tebessüm etmeliydin..

AsOrTiK dedi ki...

kimeydi ki bu hüzünlü, özlemli sitemin her bahar aşık olan güzel kadın:))

fatoş dedi ki...

babacığıma :)

dönis dedi ki...

:)))))) hadi edeyim tebessüm