Pazartesi, Nisan 20, 2015

hüsnü arkan

cuma akşamı nasıl şahaneydi anlatayım mı? 


bu muhteşem insanın konserindeydim. yarısı dolu bir salon nasıl da samimi oluyormuş. az kişiyle paylaştım şarkıları, sanki sadece bana söyledi bir ara. bu nasıl bir sestir allahaşkına ya, nasıl bir yürek yazar bu sözleri, hangi şarkıya başlasa yüreğim pırpır etti. kiminde gözlerim doldu, ne yalan söyleyeyim. ama "5 mayıs" ı söylerken özellikle içim şişti şişti. o salonda bir sigara yakaydım iyiydi. hoşgeldin, senin gibi, gemi, ilk aşkım, zerdaliler, kadıköy'den ve dahası. yaklaşık 1,5 saat sürdü, hiç yetmedi biliyor musun? sabaha kadar dinlerdim ben onu. geçmişime damga vurmuş ve ömrüm boyunca dinleyeceğimi bildiğim o güzelim şarkıları..



4 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ayy Fatoş ne güzel anlatmışsın ki!
Senin kadar sevindim ben de gitmiş olduğuna , bana ne oluyorsa :)))
Öpüyorum kocaman

fatoş dedi ki...

sağol tatlı kadın. kesinlikle git sen de :)))

Syhn dedi ki...

ohh ohh yokluğumuzda işten kaytarılmış, konserlere gidilmiş...
ops şaka, valla şaka kızla :P

fatoş dedi ki...

sana kızabilir miyim datlu düşes...