Cuma, Eylül 25, 2009

çok çok özledim







-amcamı çok çok özlemedim, açudeyi çok çok özlemedim.

-kimi özledin annecik?

-göksucuğumu çok çok özledim, nustapa dedemi çok çok özledim


halbuki açudeyle amcası çıldırıyor onun için,zilli kızım. çok seviyor aslında ama gıcık işte kanında var.

onları daha fazla görmesini çok isterdim, akrabalarından uzak büyümesi hiç hoşuma gitmiyor. ama yapacak birşey yok. gerçi görmese de hamen kanı kaynıyor, en ufak yabancılık yapmıyor, kan çekmesi bu.

tekne turunun fotoğrafları yukarıda, bu soğukta manyak mıyız? ama çok güzeldi. hayal kurduk; hemşürem dedim asude'ye, boğazdaki yalılarda altlı üstlü otursak, bahçemizde kahvaltılar hazırlasak ne güzel olurdu. o da katıldı tabi bana ama gülmekten :) yok yok hayalime ortak oldu. hayal işte, o da paralı değil ya. sabah kalkıp yatak odanın sürgülü camını açıp boğaz havası alıyorsun, nasıl ama!!!
hayvansever kuzu kediyi nasıl da okşadı. ben dokunamam doğrusu, ama onun sevmesine bayılıyorum. kediden birkaç dakika sonra da hayta adlı bir köpeği sevdik birlikte, çok tatlıydı, köpekleri seviyorum.

Hiç yorum yok: