Cuma, Eylül 25, 2009

misss gibi


anne gibi saralım havlumuzu


Bir süredir banyoya girmekten nefret ediyorken, bendeniz kuzuyu banyoya fena halde alıştırdım. şimdi kendi ısrarla banyoya girmek istiyor, ben sokmuyorum hahhahhah
Birlikte yıkanıyoruz. duşu kendi tutacak mutlaka, buurrrrr yapacak. sonra banyo arkadaşlarımız ali, ördek, şirine mutlaka kovalarındayıkanacak, kovaya su doldurulup üstümüze boşaltılacak. sonra dalin isteriz şarkısı söylenecek, en sonunu incecik bir sesle ve şımararak. çıkarken de mutlaka boynozumuz giyilecek ve giyerken kurduğumuz cümle standart;
-kemeyimizi bağlayalımm (ya unutursak!!)
Dün akşam banyoya girmek için hazırlıklarımızı yaptık, güle oynaya kıyafetlerimizi hazırladık. üstümüzü çıkarırken çok eğleniyoruz her zaman, yine gülüşürken yüzüme bakıp durdu;
-çok mutluyum!!
ya ne desem, ben de ben de...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

seni yerim essek kafali güzellik.