Çarşamba, Mayıs 12, 2010

günüm kutlandı

bu ve bunun gibi güzelim yollardan geçerek gittik, kendimizi eski türk filmlerindeymiş gibi hissederek. pazar günümüz böylesine güzel başladı ve...

vasat bir kahvaltı sonrası, şaşırtacak derecede güzel manzaralarla karşılaştık
hiç görmediğimiz hayvanlarla karşılaştık
örneğin altın sülün!
bol bol yeşil, bol bol temiz hava
-anne bu kaplumbağa tosbikten çok büyükmüş!
bu arada öğrendim ki, kuzum tüm hayvanların yavrusunu seviyormuş!
bu fotoğrafları keşke BURCU sen çekseydin, eminim çok daha güzel olurlardı
ve yine ilk kez gördüğüm bir şey; beyaz tavuskuşu. gelin gibi...
kafamızı nereye çevirsek bayıldık
bu gezinti benim anneler günü hediyem. kuzum sabah 07:30'da üstüme yatıp, anneler günümü kutladı ve kocaman bir öpücük de verdi bana. sonra da nereden duyduysa,
-ben olduğum için senin anneler günün var, ben doğmasam olmazdı!
maymun işte!
biz polononezköy'deydik. bunca yıldır gitmediğimize biz yandık, siz yanmayın!

1 yorum:

Hande dedi ki...

ne güzel bir hediyeymiş :)) resimler çok güzel.